Vedení O2 škrtí kohoutky
Vedení O2 škrtí kohoutky, snižování nákladů se velice rychle odrazilo na výsledku spokojenosti. Po odstranění dealerské sítě a realizace vize, že vše jde přes infolinku a že tím se ušetří je dle mě klamná a dokonce zničující. Mě osobně na infolince naslibovali hory doly a nikdy to na poprvé neklaplo! Z telefoniky se stal jen stroj na peníze pro akcionáře a lidský faktor ustoupil do pozadí. Jde jen o čísla a grafy. Jenže nemusí být člověk vysokoškolsky vzdělaný ekonom, aby si nedovedl představit, kam se to posouvá. Jenže vedení vidí jen momentální stav akcii, to co přijde za rok je jim úplně jedno, protože nikdo z nich tu již nebude a přijde další expert a bude zde realizovat své vize. Tohle je klasický sindrom pohledu zlatokopa a né majitele s dlouhodobou vizí. Bývalý o2 byl asi nejdražší, ale vše fungovalo a vlastnit číslo 602
Naposledy oživil Anonymous v pát 27. zář 2013 5:28:11
|