Strategie firmy O2 je okrádat
Strategie firmy O2 je okrádat. Zajímavé je, že toto rádi převzali od předchozího vlastníka - Eurotelu. Okrádali mne například o SMS, napsala jsem prokazatelně 6, odečetli 8 a to se stávalo velmi často. Když jsem se ozvala, řekli, že to nejde dohledat. Na pevné lince, když jsem telefonovala mimo špičku, účtovali X hodin ve špičce. Kyž jsem si objednala internet, nikdy nepřišel modem. Objednávku jsem po urgencích zrušila a ejhle, naúčtovali mi 5 měsíců internetu! Aniž by mi kdy oproti podpisu dodali modem! A tak mohu já i spousta mých známých pokračovat skoro donekonečna. Zrušila jsem pevnou linku, odešla jsem k Vodafonu, dovolám se jim na první pokus bez čekání, jsou vstřícní a za 4 roky mne neokradli ani o korunu. Naopak, dávají bonusy atd. a jejich jednání je milé a vstřícné. Doufám, že na zlodějské praktiky přijdou brzy všichni zíkazníci O2, odejdou od nich a pošlou je do .....
Naposledy oživil Anonymous v čtv 26. zář 2013 22:58:26
|