Řadu let jsem zákazníkem O2
Řadu let jsem zákazníkem O2, když jsem si koupil před rokem a půl Iphone, došla mi trpělivost. Byl jsem ochotný ukončit stávající tarif a uzavřel nový speciální tarif pro Iphone.Zaměstnanec pobočky mi bohužel chybně vypověděl smlouvu, na klientské lince mi podaly dvě operátorky chybné informace a musel jsem původní tarif platit dalších 5 měsíců.Výsledek reklamace?Zaměstnanec odpovědný za reklamace mě upozornil, že nebyl na značkové prodejně u jednání přítomen a nemůže posoudit, zda mám pravdu. Hovory nebyly bohužel nahrány.Od O2 ihned po vypršení smlouvy odcházím. Pokud někomu platím cca 2000 kč měsíčně za fakturu, očekávám, že ze mne nebude dělat lháře.
Naposledy oživil Anonymous v pát 27. zář 2013 5:34:49
|