Platím paušál na mobil od společnosti O2
Platím paušál na mobil od společnosti O2, každý měsíc posílám tak kolem 250,- Kč. Telefon používám v poslední době zřídkakdy, a tak se mi tenhle paušál nevyplatí. Nevyplatí se mi vůbec žádný paušál. Před pár týdny mi někdo volá z O2 a ptá se, jak jsem spokojená (chtěli neco nabídnout). Říkám, že se chystám smlouvu zrušit, protože se mi nevyplatí. Ženská na druhém konci "drátu" na to: "No ale vy platíte málo". Oni jsou tak arogantní, že vám přímo do telefonu přiznají, že peníze jsou na prvním místě, a co za ně zákazník dostane, to jde trochu stranou. Rozhodující je, zda člověk platí "málo" nebo "hodně". O tom, co je málo a hodně však rozhodují oni sami. Myslím taky, že hodně nebudou mít nikdy. Trochu překvapeně jsem minulý týden odcházela z prodejny O2, kde jsem paušál chtěla zrušit. Dozvěděla jsem se, že ji mohu vypovědět pouze v den, kdy smlouva končí, jinak platím pokutu 150,- Kč. Že jsem si tu smlouvu líp nepřečetla! No myslím, že jim dám ty prachy a už o nich nechci slyšet.
Naposledy oživil Anonymous v čtv 26. zář 2013 23:09:51
|