U Oskara (Vodafone) jsem od roku 2001 a spolu s ním mám i z
U Oskara (Vodafone) jsem od roku 2001 a spolu s ním mám i zkušenost s Eurokokotelem. U Oskara je naprosto výborná podpora, ochota řešit problémy a vůbec férovost jeho nabídek, Bez blbejch keců vám změní třeba vyšší tarif na nižší zdarma, pomůžou s aktivací služeb a nastavením (svého času sem na své ME45@S45i bojoval s mobilním netem a mail klientem - vše se mnou velmi ochotně řešil operátor). No a u eurotela? Hehe, kdysi sem si pořídil jejich skvělej paušál pro studenty a co bylo? No přišlo mi vyúčtování za pětikilo. Volám na operátora a že je vše v pořádku a že jestli chci tak mi za 100 nebo za 150, už nevím, pošlou podrobné vyúčtování. Tak sem se skřípěním zubů souhlasil. Vyúčtování došlo asi za tři týdny a byly v něm uvedeny naprosto nesmyslné hovory na čísla která ani neznám.
Naposledy oživil Anonymous v ned 16. bře 2014 17:40:33
|