Před
Před 4 měsíci: Telefonické podání žádosti o opětovné připojení pevné linky, kterou O2 odpojilo vlastní chybou. Před 3,5 měsíci: "Váš případ je velmi složitý" = písemné zaslání žadosti, Před asi 3 měsíci: "A jaký že to máte problém?" Před asi 3 měsíci: Opětovné zaslání písemné žádosti. Před 2,5 měsíci: "Kolega vám za týden zavolá. Před pěti týdny: "On vám měl někdo zavolat? Kvůli čemu? = Opětovné podání žádosti o znovuzavedení pevné linky, tentokrát telefonicky. "Do týdne se vám ozve technik" Po předchozích zkušenostech si raději bereme číslo na technika a voláme mu za týden sami. Před měsícem: Technik: "Mně o vás nikdo neřekl." opětovné zaslání písemné žádosti. Před dvěma týdny: Přechod ke konkurenci kvůli slovům "Za týden vám zavoláme." Miluju bublinky...
Naposledy oživil Anonymous v stř 25. zář 2013 13:47:09
|