Skrýt reklamu



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kromě
PříspěvekNapsal: stř 01. říj 2014 16:49:03 

Kromě


Kromě ceny mě lákal i celkem lopatisticky zpracovaný web a tak nějak jsem byl plný optimismu ze situace, kdy se najednou v Česku ledy hnuly.
Přenos čísla trval téměř celý měsíc, prý toho mají hodně a velcí operátoři jim hážou klacky pod nohy. Zvolil jsem platbu předem, metoda "kredit". Ujistil jsem se, že není problém sloučit dvě čísla do jednoho účtu - kvůli jednodušším platbám. V pohodě, jen ten přenos jaksi trval a trval, na svém účtu jsem ovšem hezky viděl nastavení pro obě čísla, i výši kreditu, stav volných minut i sms.
Sláva! Přeneseno!!! ...a tím okamžikem zmizely možnosti nastavení pro jedno z mých čísel. Zákaznická linka fakt funguje jako mrtvá schránka na peníze, rekord mám 14 minut poslechu muziky a vyčkejte prosím. Reakční doba na maily cca týden, obsahově skvělé - jakože vážně popis kde najdu nastavení, marně jsem posílal i screenshoty účtu ukazující, že nic takového se pro konkrétní číslo opravdu nekoná. Suprová je rovněž metoda, kdy vám tu samou kravinu napíšou tak 3-4 lidi nezávisle na sobě. Do toho se začaly objevovat prapodivné čísla v zobrazení kreditu, mé apely měly opět výše popsaný účinek. Po měsíci jsem se rozhodl k odchodu a podal výpověď. Zhruba v té době mi přišel mail od nějakého technika s tím, že už to je cajk. Super, nastavit jsem mohl služby i pro druhé číslo, ale něco za něco - přestal se mi pro něj zobrazovat stav provolaných minut, celkový stav zobrazoval jenom minuty druhého čísla. Odpovědi - hádáte správně - byly opět v duchu "stav si můžete zkontrolovat..." Po týdnu reagovali na můj mail ohledně výpovědi, žebych rád ČVOP pro přenos k novému operátorovi. "Diskriminované" číslo omilostili tím, že mu přidělili ČVOP a ten byl dokonce i funkční a tak manželka funguje u nového operátora. Já to mám lepší - Fayn se o mně postaral mooooc hezky a vygeneroval mi TŘI ČVOPy !!! Když jsem se ohradil, že nevím, který je teda platný a že už jsem novému operátorovi nahlásil hned ten první, tak mně s omluvou sdělili, že platný je ten poslední. Uf, v pohodě, nový kód pro přenos jsem nahlásil, změna byla akceptována, takže vše v pohodě. Ne? Jasně že ne. Nedošlo ke spárování požadavků. Jinými slovy čekám co bude, týden jsem bez svého čísla, na kterém mám třeba internet banking a tak nějak nemám chuť ho měnit. Takovej adrenalin jsem nezažil ani na vojně, kdo máte pud sebezáchovy, tak se Faynu vyhněte obloukem, problémy neřeší, ale generují.

Reklamní sdělení

Naposledy oživil Anonymous v stř 01. říj 2014 16:49:03

Odpovědět na témaOhlásit tento příspěvek
Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Dotazy směřujte prosím přímo do fóra, uvedený email je pro technické záležitosti: info@kliknuti.cz

Provozovatel této stránky neručí za texty a příspěvky zde uveřejněné, pokud jsou příspěvky v rozporu se zákony ČR, nebo k nim vlastníte autorské práva, kontaktujte nás prosím, provedeme nápravu. Není možné ověřovat pravost příspěvků, proto neneseme jakoukoliv odpovědnost za pravost. Pokud máte výhrady k příspěvku, kontaktujte přímo autora, nebo reagujte odpovědí přímo ve fóru.


www.o2.cz, www.bonerix.cz/start, www.vodafone.cz, www.modrevolani.cz



« Zásady Google pro ochranu osobních údajů.

TOPlist

Stránky vytvořené přes Kliknutí.cz - tvorba webu