S O2 mám špatnou zkušenost
S O2 mám špatnou zkušenost, už 3 den nefunguje naše tel. číslo a to proto, že jsme požádali o zrušení nestabilní služby-Neomezená linka a chtěli jsme zpět ISDN s tím,že čísla budou zachována. Nemusím říkat, že když nás lákali na Neomezenou linku o tom, že bude linka vypadávat a bude třeba neustále restartovam modem,neadla ani zmínka. Bylo nám přislíbeno, že přečíslování ISDN proběhne v neděli a předejdeme tímto nežádoucímu výpadku tel. čísla.3 den číslo nefunguje,na call centru si mě předávají a každý den slyším stejnou písničku, že se na tom pracuje a že během dne bude vše dáno do pořádku. Za ty 3 dny jsem stihla podat už druhou stížnost, na kterou bohužel nikdo nereaguje a my tak nejen přicházíme o zákazníky, ale i o finance. Onderková
Naposledy oživil Anonymous v pát 27. zář 2013 1:04:11
|