Jen těžko se mi hledají slova
Jen těžko se mi hledají slova, která by vyjádřila můj vztah k O2. Prošel jsem si diskuzi a mnono z toho, o čem se tady píše, jsem zažil.
Začalo to CDMA - hrůza děs a běs. Tím nemyslím jen kvalitu samotné služby, ale hlavně kvalitu "podpory". Ignorance, nepořádek ve vlastních materiálech, záměrné lhaní spojené s katastrofální neznalostí a amatérismem ... Následoval přechod na ADSL. Neskutečný problém a pro tyto "odborníky" práce na několik měsíců. Nakonec jsem dostal fakturu i za měsíce, kdy ještě zapojeno nebylo. A měl jsem platit i za router, který jsem neobjednal ani nedostal. Vím, že se tyto praktiky omlouvají zlodějinou a papalášstvím na vyšších místech O2. Pracovníci call centra a technici prý za nic nemůžou. Já to vidím jinak. Moje zkušenost je taková, že tito, v první a druhé frontě nasazení pracovíci jsou profesionální lháři a podvodníci. Navíc, hloupí. Dělat takovou špinavou práci za tak směšnou mzdu může totiž jen hlupák.
Naposledy oživil Anonymous v ned 16. bře 2014 18:00:37
|