Bohužel
Bohužel, žádný z operátorů není charitativní organizace a zřejmě zapomínáme na to, že každá sranda něco stojí. Jsem u O2 od roku 2000. Moje rodina i známí zkouší různé operátory a myslím, že kdyby dnes byl v článku nadpis, kde by jako nejméně oblíbený operátor figuroval T-Mobile nebo Vodafone, jistě by se přidalo spoustu nespokojených zákazníků.Za dobu Eurotelu jsme byli opravdu rozmazlovaní a hrdí na to, že jsme u nich. S O2 jsou to porodní bolesti, ale na druhou stranu integrace dvou obr firem a zároveň s jinými službami nemůže být bez problémů. Obdivuji lidi, operátory, kteří vydrží 8-12 hodin poslouchat a radit leckdy jistě hodně nepříjemným zákazníkům a zároveň by měli být milí. Každý z nás křičí a je nepříjemný snáze jako anonym nebo telefonysta. A Vás,stěžující si zaměstnance uklidním, že každá velká firma má své. Třeba si na O2 za pár let, možná i měsíců ještě vzpomenete

). Jen upozorňuji, že nejsem ani zaměstnanec, ani PR, jen loajální a spokojená zákaznice.