Rozhodl
Rozhodl jsem se zrusit pevnu linku a prevedst internet na jineho operatora. 3.8. jsem podal vypoved smlouvy a zadost o prevod. 17.8. prisel technik z O2 a prepojil mi draty, takze jsem prestal odebirat ADSL od O2 a zacal jsem s TMobile. Predpokladal jsem, ze je vse OK a jake bylo moje prekvapeni, kdyz prisla faktura do konce 9 mesice. Rikam si: OK, stala se chyba. Reklamuju to a oni mi reklamaci zamitnou, ze je bezpredmetna, protoze jako klient jsem zanikl az k 30.9. To bych bral, kdyby mi jejich technik neznemoznil sluzbu pouzivat (klidne bych jeste 2 mesice jel prez ne a pak presel) Jake bylo moje prekvapeni, kdyz mi prisla faktura i za 10. mesic, kdy jsem i podle jejich slov jiz jejich klientem nebyl. Proste spolecnost, kde vladne strasny bordel a zakaznik je nezajima. Ted mam vsechny mobily i ADSL u Tmobilu a jesm spokojen. Nastevni sluzeb prez web. zmena tarifu jednou za mesic je bezplatna, takze muzu upravovta tarif podle svych pozadavku.
Naposledy oživil Anonymous v ned 16. bře 2014 17:47:06
|