Moc pěkný článek, hezky napsané
Moc pěkný článek, hezky napsané. že kašlou na rezidentní zákazníky už ví snad každý kdo se podívá do zdejší diskuze, já tu změnu a první problémy pocítil v polovině minulého léta. Je ale na pováženou když stejné problémy má i firemní zákazník. Operátoři bojují právě o větší počty firemní klientely a pokud si dokážou vlastní blbostí znepřátelit i firmy, pak už milý Vodafone nad vodou asi dlouhodbě neudrží už nic. A přitom je to s promutím často jen o lidské blbosti - operátoři neumí nic pořádně zadat a všechny hovory taky nepoznamenají, takže se pak horko těžko něco dokazuje a dohledává (je to ale zase o přístupu VF jako zaměstnavatele - tlak zkrátit hovor na minimum, vyřídit jich za směnu co nejvíc, to pak logicky operátor člověk odflákne co se dá..).
Naposledy oživil Anonymous v čtv 26. zář 2013 10:41:27
|