Docela by mne zajímalo
Docela by mne zajímalo, jak se uvedený ústav dopracoval k výsledku, tedy s jakým vzorkem pracoval. Nicméně stejně jako v případě volebních průzkumů je zde třeba počítat se statistickou chybou, takže těch zhruba 5 procent, které O2 ztrácí na konkurenci není nijak dramatických. Prostě ze stovky klientů je jich spokojených jen o pár méně (68 vs. 73) a to kdoví jestli. Mnohem důležitější ukazatel je počet klientů - a tam je O2 jednička. "Nejméně oblíbený operátor" prostě logicky nemůže mít nejvíce klientů - obzvláště dnes, kdy přejít ke konkurenci se stejným číslem je docela snadné. Takže vysvětlení je možná ještě úplně jinde - protože od leadera na trhu očekávají všichni automaticky nejlepší služby, tak má O2 také nejnáročnější klienty, kteří svému operátorovi odpustí méně než třeba u Vodafonu. Jsou k němu nejkritičtější, ale odejít nechtějí, protože jinde by to podle nich bylo ještě horší. Shrnuto - titulek je silně zavádějící, jakoby koupený.
Naposledy oživil Anonymous v úte 24. zář 2013 19:21:12
|