Nechápu, kde na tento nesmysl přišli
Nechápu, kde na tento nesmysl přišli. Pro mě je nejlepší ten, kdo má nejvíce zákazníků (nespokojený zákazník jde přece ke konkurenci) - stejně jako se nejlepší zboží prodává samo. Asi před rokem jsem měl Vodafone, pak jsem přešel k T-Mobile a ještě k tomu mám firemní číslo O2. Vodafone měl mizerný signál (na opavsku mě vítal polský operátor) a kvalita hovorů mi připadala asi nejhorší. Samoobsluhy a další záležitosti fungovaly asi podle větru či počtu volajících či co.. Taky byl problém se dovolat na operátora ... a když už se povedlo, tak každý tvrdil něco jiného. O2 celkem dobrý, ale přes internet jsem si nebyl schopný nic zkontrolovat ani nastavit (vše asi přes operátora) a se signálem to taky není úplně nejlepší, když dodnes část Ostravy (Proskovice) je téměř bez signálu a člověk musí běhat po kopcích aby se dovolal. T-Mobile absolutně nejlepší, přehledné webové stránky, snadná kontrola účtu a změna služeb, vynikající signál, ochotní operátoři na úrovni, všichni známí jsou u něj.
Naposledy oživil Anonymous v úte 24. zář 2013 18:13:38
|