pak se zavedl IOM a nastoupilo O2
pak se zavedl IOM a nastoupilo O2..... pracovni doba 8 hodin, prestavky 3 + obed, a prescasy zacaly byt jakousi samozrejmosti. Hovoru se stiha tak 80 za smenu, pece o zakaznika nikoho nezajima a vsichni byli proskoleni na prodej a nabizeni produktu zakaznikum. Oddeleni BEX bylo zruseno, atmosfera na sale na bodu mrazu, kdo se odvazil ozvat byl odejit. Ale holt je krize, takze kazdej drzi hubu a krok.... kdyz se mi dovolal zakaznik, navic anglicky hovorici, ze by chtel neco resit a bylo to na dyl, mel jsme na taliri ze jsem neefektivni a mam malo prodeju..... tak jsem odesel. Co na tom, ze jsem si mohl oproti platu u Telecomu vydelat 2x vice, kdybych plnil plan, kdyz jsem se rano probouzel s pocitem, ze me ta prace ubiji? Chtel jsem pomahat zakaznikum, ovsem nebylo to zadouci pokud to neslo za tri minuty a nebylo to spojene s prodejem nove sluzby...
Naposledy oživil Anonymous v ned 16. bře 2014 17:58:13
|