No tak to reklamuju a co
No tak to reklamuju a co? Že prej je vše OK, že jestli prej neměl přístup k mobilu někdo jinej (neměl) a že jsem d_bil, že je chci nařknout z podvodu. Když přišlo další měsíc další podobné vyúčtování, poslal sem je dopr_ele a chtěl zrušit paušál. No jo, to ale prej nešlo, tak sem ho jen převedl na GO a simku zahodil.. Teď nedávno sem vyzkoušel O2 a je to stejná banda zm_dů jako dřív, ale jelikož mám vip paušál za cenu které nelze konkurovat, tak u nich zatím zůstávám. Nejvíce mně ale dostává volání na linku podpory pro firemní zákazníky.. "bohužel nejste pověřená osoba pro tento účet" nebo nějaká podobná blbost (dříve to ale fungovalo - cca 1 rok zpět). Tak musím volat jako mamlas na 800123456 a čekat půl hodiny na to, až mi hovor někdo milostivě přijme - když si postěžuju operátorce, že v tom mají bordel, tak mi odpoví že neví proč mi to nejde a že ona mi to vysvětlit nedokáže a že mi ani neumí pomoct.
Naposledy oživil Anonymous v ned 16. bře 2014 17:51:39
|