Myslím
Myslím, že jsou na tom všichni podobně, jen O2 tím, že byl je na tom nejhůře. U všech operátorů se objevuje stejný problém. Zpočátku se firma úžasně rozvíjela a nabírala nové zákazníky a stavěla vysílače. Jenže potom přišli jiní operátoři a tak zákazníků už nepřibývalo tolik, ale provozní náklady byly stejné. Navíc si O2 postavilo nové budovy, prodejny atd. Pak přestaly stačit kapacity vysílačů a služby se začaly zhoršovat, začaly odcházet klienti. Do toho vysílače dosluhují nebo jsou už zastaralé. A misky vah se převrací, příjmy se zmenšují a náklady na provoz zvyšují. Tak to O2 řeší zhoršením zákaznické linky. Do toho si O2 vzalo na krk TELEKOM, zastaralý moloch jehož služby potřebuje stále méně lidí. O klasický HTS už není zájem, konkurence nabízí alternativní VoIP za lepší ceny. Tak O2 přechází na datové služby na ADSL (Internet a TV), jenže kabely jsou staré a náklady na provoz vysoké. Sám jsem u O2 od roku 1996 a je to stále horší. Teď přecházím k TMT Czech.
Naposledy oživil Anonymous v pon 17. bře 2014 19:41:46
|