Občas
Občas je to s O2 boj a je potřeba si tvrdě stát na svém požadavku. Když už začnete nějakou lapálii s nimi řešit po telefonu, tak si dobře poznamenejte celé jméno onoho člověka a pokud to nebudou řešit jak mají (například onu reklamaci apod.) tak to tomu konkrétnímu neustále "házejte" na hlavu (v korektní míře) a neřešte to pokaždé s někým jiným. Ostatní vás na něj sice nepřepojí, ale nechávejte mu prostřednictvím ostatních (ze stejného oddělení) vzkazy a urgence. Alespoň mě to značně pomohlo když nedělali co měli a kdy měli. Je pravda, že u jiných telefonních společností jim ta komunikace se zákazníky jde o něco lépe, ale zatím mě jiný poskytovatel co se kvality poskytovaných služeb nepřesvědčil a tak stále užívám poměrně hodně produktů od O2 a až na pár výjimek si nemohu stěžovat. Například několik ADSL cca 6,5 km daleko od telefonní ústředny a běhají na 6-7Mbit (stabilně!), včetně O2TV, VoIP apod. Když jsem to poptával u Volný apod., tak mi nabídli sotva 3Mbit a za víc peněz než O2.
Naposledy oživil Anonymous v čtv 26. zář 2013 22:59:17
|