To jsou prostě jenom reklamní PR kecy
To jsou prostě jenom reklamní PR kecy!
VF ztratil 45% svých příjmů, stálo to místo generální ředitelku. Má nejslabší pokrytí ze všech, což vyšlo i v oficiálních výsledcích zveřejněných ČTÚ - nejslabší pokrytí území, nejslabší pokrytí populace, nejslabší pokrytí UMTS.
Ceny má přitom zhruba stejné jako konkurence, ale konkurence má pod sebou nejvýhodnější virtuály a šedivky.
Nálepku "přátelského" operátora z dob Oskara, už se mu taky povedlo úplně sloupnout, takže už ani nějaký "emocionální vztah" zákazníka nedrží.
V takové situaci u něj řada lidí nemá důvod zůstávat - speciálně to pokrytí je argument jako řemen, který ničím nevyvrátíte a neposkytnete místo něj jinou výhodu. Takže prostě MUSÍ vydat takovýto PR reklamní kec, i když je všem zúčastněným a VF samotnému nejvíc jasné, že to prostě v takové míře a čase NESPLNÍ.
Ale lidi u něj zůstanou a o to jde

.
Já osobně jsem od VF odešel... Samozřejmě, že až bude mít LTE v každé dědině a vynikající signál, tak že se rád vrátím... Ale teprve AŽ TO BUDE FUNGOVAT, rozhodně se nevrátím jenom proto kvůli nějaké snové mapičce a kecům tiskového mluvky.