všichni mi říkali jak je nový systém vodafone lepší
všichni mi říkali jak je nový systém vodafone lepší, přehlednější, stabilní... samé chvály. Zde můj výsledek: zažádáno o portaci čísla A od T-Mobile k Vodafone, zažádáno o portaci čísla B od O2 k T-Mobile. Obě objednávky přes eshop, obě potvrzené emailem (s uvedením tel.čísla). SIM k číslu B dorazila v pořádku, místo SIM k číslu A mi Vodafone poslal zcela nové číslo - urgováno na lince že to není správné, SIM je stále aktivní, na mém zák.úště, přestože jsem ji nepoužil běží na ní měsíční paušál, nehodlám hradit ani Korunu. Po nové objednávce z eshopu na stejné číslo A dorazila poštou správná SIM. Na obě čísla nastaveno v pořádku datum portace na 4.5.2011. Dnes byl den portace. Číslo A nefunkční, číslo B nefunkční. SIM nenaběhne, původní už neaktivní, při volání hláška Vodafone že je to nepotěší a číslo neexistuje. Hned ráno urgováno na infolince. Stav nyní ve 21,30: číslo B funkční, SIM se přihlásí do sítě. SIM A stále nefunguje, urgováno na infolince, technici tam už nejsou a bude to aktivní zítra nebo někdy později. Super. Proč já vůl po svých předchozích problémech k Vodafone vůbec lezu zpátky.... Dám si doma na lednici nápis STOP VODAFONE ať mě to už nikdy nenapadne znovu zkoušet, moje blbost že jsem věřil jiným a nechal se ukecat.
Naposledy oživil Anonymous v pát 24. čer 2016 20:01:59
|