Paušálomat.cz http://www.pausalomat.cz/ |
|
V obou případech asi jedině podat písemnou reklamaci http://www.pausalomat.cz/cez-coop-voocall-gts-centropol-odorik-haloo/v-obou-pripadech-asi-jedine-podat-pisemnou-reklamaci-t12451.html |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ stř 25. zář 2013 20:25:19 ] |
Předmět příspěvku: | V obou případech asi jedině podat písemnou reklamaci |
V obou případech asi jedině podat písemnou reklamaci, ve které zmínit, že smlouva byla uzavřena za tehdy platných podmínek, které umožňovaly změnu tarifu nahoru či dolů v rámci tarifní řady Neon. Návštěva značkové prodejny či kontaktování operátora v tomto případě nic neřeší. U firemního zákazníka na IČO bych řekl, že je docela velká šance na úspěch, ale u zákazníka na RČ bude asi hodně záležet na tom, jak bude případná reklamace formulována a komu se dostane do ruky. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |