Paušálomat.cz
http://www.pausalomat.cz/

V obou případech asi jedině podat písemnou reklamaci
http://www.pausalomat.cz/cez-coop-voocall-gts-centropol-odorik-haloo/v-obou-pripadech-asi-jedine-podat-pisemnou-reklamaci-t12451.html
Stránka 11

Autor:  Návštěvník [ stř 25. zář 2013 20:25:19 ]
Předmět příspěvku:  V obou případech asi jedině podat písemnou reklamaci

V obou případech asi jedině podat písemnou reklamaci, ve které zmínit, že smlouva byla uzavřena za tehdy platných podmínek, které umožňovaly změnu tarifu nahoru či dolů v rámci tarifní řady Neon. Návštěva značkové prodejny či kontaktování operátora v tomto případě nic neřeší.
U firemního zákazníka na IČO bych řekl, že je docela velká šance na úspěch, ale u zákazníka na RČ bude asi hodně záležet na tom, jak bude případná reklamace formulována a komu se dostane do ruky.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/