Dobrý den paní Jelínková
Dobrý den paní Jelínková,
reklamace u operátora byl správný krok. Pokud operátor nevyřídí reklamaci k Vaší spokojenosti, musíte proti vyřízení reklamace brojit u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) do 30 dnů od zámítnutí reklamace. Správní poplatek je (pouhých) 200,- Kč. Reklamace ani námitka nemají vliv na splatnost faktury, kterou Vám vystavil operátor. ČTÚ však může splatnost pozastavit, pokud to po něm budete požadovat v námitce proti vyřízení reklamace. K tomu, abych mohl Váš případ právně posoudit potřebuji vyjádření společnosti Vodafone, zejména ustanovení obchodních podmínek, dle kterého postupovali. Až budete mít vyjádření k reklamaci, neváhejte se na nás prosím obrátit na
blazek@spotrebitel.net.
Spozdravem
Matouš Blažek
právní poradce
Spotřebitel net