Retenční oddělení O2 (zřejmě z tel. 387 691 111) si svůj název zasluhuje hlavně pro zdržování peněz klientů. Dále se zřejmě drží hesla, že slíbit není hřích. Dva měsíce vyřizují můj účet a ne a ne se trefit do správné částky. Přepojení na průzkum spokojenosti dvakrát se nepodařilo nebo se němělo podařit??? Slušnost je kde???Dlouho to asi trpět nebudu a přejdu k jinému serióznímu opeártorovi.
Retenční oddělení O2 (zřejmě z tel. 387 691 111) si svůj název zasluhuje hlavně pro zdržování peněz klientů. Dále se zřejmě drží hesla, že slíbit není hřích. Dva měsíce vyřizují můj účet a ne a ne se trefit do správné částky. Přepojení na průzkum spokojenosti dvakrát se nepodařilo nebo se němělo podařit??? Slušnost je kde???Dlouho to asi trpět nebudu a přejdu k jinému serióznímu opeártorovi.
|