problém s 02 je, že má chladný marketing a neosobní přístup k zákazníkům. Reklamami masírují sice dost, ale neučině. Reklama je sice pěkně udělaná graficky, ale postrádá dynamiku. A už ta barva - chladná modrá. I takovéhle maličkosti podvědomě odrazují. A pobočky jsou na rozdíl od vodafonu neosobně zpracované. A většina lidí si tarify studuje u těch sympatičtějších operátorů a k nim o2 jednoznačně nepatří.
problém s 02 je, že má chladný marketing a neosobní přístup k zákazníkům. Reklamami masírují sice dost, ale neučině. Reklama je sice pěkně udělaná graficky, ale postrádá dynamiku. A už ta barva - chladná modrá. I takovéhle maličkosti podvědomě odrazují. A pobočky jsou na rozdíl od vodafonu neosobně zpracované. A většina lidí si tarify studuje u těch sympatičtějších operátorů a k nim o2 jednoznačně nepatří.
|