Dobrý den, á jsem do tohoto měsíce využíval mobilní CDMA internet od O2, jelikož v naší lokalitě se k němu nenacházela vhodná alternativa. Svůj účet jsem na sebe nechal převést v květnu minulého roku z jiného majitele, který používal vyšší tarif než já. Za dva měsíce po převodu na mou osobu mi O2 zaslalo doúčtování na 1300 Kč s odůvodněním, že na mne smlouvu převedli až začátkem července. Navíc jsem se setkal s tím, že na infolince mi řekli nějakou informaci a že si to mám zařídit na prodejně. Když jsem pak přišel do prodejny, tak mi řekli, že to, co mi potvrdili na infolince, možné není... Nyní jsem chtěl od O2 odejít, ale k mému zděšení u nich musím zůstat ještě další měsíc, protože dle jejich pravidel jim musím po dalších 30 dní od podání výpovědi ještě platit paušál. Abych to shrnul, jsem rád, že jsem od O2 odešel, tento operátor je všechno, jen ne vstřícný vůči svým zákazníkům... rozhodně bych se k němu kvůli jeho přístupu již nevrátil. Ondra z Hradce
Dobrý den, á jsem do tohoto měsíce využíval mobilní CDMA internet od O2, jelikož v naší lokalitě se k němu nenacházela vhodná alternativa. Svůj účet jsem na sebe nechal převést v květnu minulého roku z jiného majitele, který používal vyšší tarif než já. Za dva měsíce po převodu na mou osobu mi O2 zaslalo doúčtování na 1300 Kč s odůvodněním, že na mne smlouvu převedli až začátkem července. Navíc jsem se setkal s tím, že na infolince mi řekli nějakou informaci a že si to mám zařídit na prodejně. Když jsem pak přišel do prodejny, tak mi řekli, že to, co mi potvrdili na infolince, možné není... Nyní jsem chtěl od O2 odejít, ale k mému zděšení u nich musím zůstat ještě další měsíc, protože dle jejich pravidel jim musím po dalších 30 dní od podání výpovědi ještě platit paušál. Abych to shrnul, jsem rád, že jsem od O2 odešel, tento operátor je všechno, jen ne vstřícný vůči svým zákazníkům... rozhodně bych se k němu kvůli jeho přístupu již nevrátil. Ondra z Hradce
|