Moc pěkný článek, hezky napsané. že kašlou na rezidentní zákazníky už ví snad každý kdo se podívá do zdejší diskuze, já tu změnu a první problémy pocítil v polovině minulého léta. Je ale na pováženou když stejné problémy má i firemní zákazník. Operátoři bojují právě o větší počty firemní klientely a pokud si dokážou vlastní blbostí znepřátelit i firmy, pak už milý Vodafone nad vodou asi dlouhodbě neudrží už nic. A přitom je to s promutím často jen o lidské blbosti - operátoři neumí nic pořádně zadat a všechny hovory taky nepoznamenají, takže se pak horko těžko něco dokazuje a dohledává (je to ale zase o přístupu VF jako zaměstnavatele - tlak zkrátit hovor na minimum, vyřídit jich za směnu co nejvíc, to pak logicky operátor člověk odflákne co se dá..).
Moc pěkný článek, hezky napsané. že kašlou na rezidentní zákazníky už ví snad každý kdo se podívá do zdejší diskuze, já tu změnu a první problémy pocítil v polovině minulého léta. Je ale na pováženou když stejné problémy má i firemní zákazník. Operátoři bojují právě o větší počty firemní klientely a pokud si dokážou vlastní blbostí znepřátelit i firmy, pak už milý Vodafone nad vodou asi dlouhodbě neudrží už nic. A přitom je to s promutím často jen o lidské blbosti - operátoři neumí nic pořádně zadat a všechny hovory taky nepoznamenají, takže se pak horko těžko něco dokazuje a dohledává (je to ale zase o přístupu VF jako zaměstnavatele - tlak zkrátit hovor na minimum, vyřídit jich za směnu co nejvíc, to pak logicky operátor člověk odflákne co se dá..).
|