|
Minulý měsíc nebylo z údajně "technických důvodů" zrušeno moje tel.číslo , dnes při ověření že se ted k datu vyúčtování kompletně zruší mi infolinka suše oznámila že tam žádný požadavek nemají. Sice jsem kolem toho volal několikrát hned den poté kdy to mělo být zrušeno minulý měsíc a byl jsem pak ujištěn že k následujícímu účtovacímu dni deaktivace proběhne a za další měsíc mi nebudou účtované žádné paušály ale asi jsem si to tedy vymyslel. S Vodafonem jak vidno je dobré si hovory nahrávat a v případě mylných informací a pochybení pak zaslat adresnou stížnost na konkrétního operátora.
Minulý měsíc nebylo z údajně "technických důvodů" zrušeno moje tel.číslo , dnes při ověření že se ted k datu vyúčtování kompletně zruší mi infolinka suše oznámila že tam žádný požadavek nemají. Sice jsem kolem toho volal několikrát hned den poté kdy to mělo být zrušeno minulý měsíc a byl jsem pak ujištěn že k následujícímu účtovacímu dni deaktivace proběhne a za další měsíc mi nebudou účtované žádné paušály ale asi jsem si to tedy vymyslel. S Vodafonem jak vidno je dobré si hovory nahrávat a v případě mylných informací a pochybení pak zaslat adresnou stížnost na konkrétního operátora.
|