Spousta lidí se v různých diskuzích furt chlubí, jaké úžasné podmínky jim operátor nabídl když pohrozili výpovědí. Zajímalo by mě, kolika se to opravdu podařilo a kolik jich prostě kecá. Že když sestra převáděla předplacenky rodičů s útratou okolo 300/měs dohromady od TM ke svému účtu u O2, tak jim nikdo nic nenabídl, to pochopím, zákazníci s tak malou útratou pro ně nejsou zajímaví. Ale shodou okolností jsem přecházel před 2 lety od O2 k Vodafone a před pár měsíci od Vodafone zpět k O2. Dvě čísla s dlouhodobou útratou cca 600+400/měs. Ani v jednom případě mi nikdo žádné výhody nenabídnul. Z O2 se vůbec nikdo neozval, v druhém případě někdo v Vodafone volal, proč přecházím, ale i když jsem řekl že za výhodnější cenou, tak mi žádné výhody nenabídl. Takže já těm pohádkám "pohrozil jsem výpovědí a mám 1000minut za 500" moc nevěřím...
Spousta lidí se v různých diskuzích furt chlubí, jaké úžasné podmínky jim operátor nabídl když pohrozili výpovědí. Zajímalo by mě, kolika se to opravdu podařilo a kolik jich prostě kecá. Že když sestra převáděla předplacenky rodičů s útratou okolo 300/měs dohromady od TM ke svému účtu u O2, tak jim nikdo nic nenabídl, to pochopím, zákazníci s tak malou útratou pro ně nejsou zajímaví. Ale shodou okolností jsem přecházel před 2 lety od O2 k Vodafone a před pár měsíci od Vodafone zpět k O2. Dvě čísla s dlouhodobou útratou cca 600+400/měs. Ani v jednom případě mi nikdo žádné výhody nenabídnul. Z O2 se vůbec nikdo neozval, v druhém případě někdo v Vodafone volal, proč přecházím, ale i když jsem řekl že za výhodnější cenou, tak mi žádné výhody nenabídl. Takže já těm pohádkám "pohrozil jsem výpovědí a mám 1000minut za 500" moc nevěřím...
|