Skrýt reklamu



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Please select the options below to the correct list to avoid automated registrations.
Ovoce
Zelenina
Jablko
Jahoda
Paprika
Mrkev
TIP: Registrujte se a nebudete muset vyplňovat antispamovou kontrolu.
   
Přehled tématu - Používám asi rok VOIP operátora (FAYN)
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Používám asi rok VOIP operátora (FAYN)  Odpovědět s citací
Používám asi rok VOIP operátora (FAYN), utekl jsem od Ó2, když jsem si spočítal náklady. Po roce zkušeností ale musím říci, že bych si asi už nevybíral nejlacinějšího VOIP operátora, ale podle počtu klientů a spolehlivosti. Fayn nemá dobrý servis a podporu na telefonu. Kdykoliv je technická odstávka (naposled na ústředně implementovali nové technologie), je problém. Telefon mi nefungoval od velikonočního pondělí (1.4.) až do neděle. Pak začal jít jen jednosměrně (já se dovolal ven, ale ke mně nikdo). Dnes je 12. 4. a závada nebyla odstraněna. Navěsili sice na webové stránky cestu a způsob pomoci, jenže to znamená, že se musím "vrtat" ve firewollu, v nastavení sítě, v nastavení routru atd... Zkusil jsem to - a přesto se nemohu dostat do nastavení VOIP brány. Také jsem se do úterka 9. 4. nedovolal technické podpory - jen k záznamníku s nahraným odkazem na webovky. Takhle si fungující telefonní služby nepředstavuji. Navíc Fayn neumí VOIP bránu nastavit a opravit na dálku Není to poprvé, když je nějaký problém nebo porucha, že dlouho trvá, než zase začnete telefonovat. Takže FAYN pro méně zkušené uživatele informačních technologiíé NEDOPORUČUJI. Umím sice nainstalovat Windows a vše s tím spojené, ale na detailní nastavování firewollu, routru atd. znalosti a zkušenosti nemám a předpokládám, že mě technická podpora navede. S FAYN špatná tedy špatná zkušenost. Kladem je snad jedině nerušené čisté a zřetelné spojení.
Příspěvek Napsal: ned 22. pro 2013 18:12:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Přejít na:  
cron

Dotazy směřujte prosím přímo do fóra, uvedený email je pro technické záležitosti: info@kliknuti.cz

Provozovatel této stránky neručí za texty a příspěvky zde uveřejněné, pokud jsou příspěvky v rozporu se zákony ČR, nebo k nim vlastníte autorské práva, kontaktujte nás prosím, provedeme nápravu. Není možné ověřovat pravost příspěvků, proto neneseme jakoukoliv odpovědnost za pravost. Pokud máte výhrady k příspěvku, kontaktujte přímo autora, nebo reagujte odpovědí přímo ve fóru.


www.o2.cz, www.bonerix.cz/start, www.vodafone.cz, www.modrevolani.cz



« Zásady Google pro ochranu osobních údajů.

TOPlist

Stránky vytvořené přes Kliknutí.cz - tvorba webu