|
Dobrý den
Dobrý den, naše informační linka je v souvislosti s přechodem na nový systém velmi vytížena dotazy zákazníků. Omlouváme se za zhoršenou dostupnost operátora. Pokud máte potíže dovolat se na naši informační linku, zkuste prosím využít jiné kanály Vodafonu pro péči o zákazníky, nebo zkusit hovor opakovat později. K dispozici je Vám: - Internetová samoobsluha - prodejny, jejichž seznam naleznete na [code:]http://goo.gl/AHzjW[/code:] - SMS samoobsluha, o které se více dočtete na [code:]http://goo.gl/3nxcH[/code:] - Hlasová Samoobsluha na *077 nebo 800 77 00 77 - Mobilní samooobsluha na ms.vodafone.cz - online Centrum péče na [code:]http://goo.gl/zRtqC[/code:], kde naleznete seznam nejčastěji kladených otázek.
Naposledy oživil Anonymous v pát 24. čer 2016 20:02:23
|